☀️Trenger du å få bestillingen din hjem før sommerferien? Fristen for å bestille for levering før sommerferien er 16/6☀️

Heving av kjøp og reklamasjon

Angrerett

Som forbruker har du ingen angrerett når du bestiller våre bestillingsvare (sammenleggbare madrasser, sekkestoler, Pandora Box System osv.).

Etter å ha bestilt egendefinerte varer, har du 24 timer på deg til å kansellere kjøpet.

Men som forbruker har du 14 dagers angrerett når du bestiller våre lagervarer (disse er merket med lagervarer eller kort leveringstid).

Angrefristen utløper 14 dager etter dagen du mottok varen. Har du bestilt flere forskjellige varer i en bestilling, men de leveres enkeltvis, løper fristen fra den dagen du mottar siste vare.

Fristen betyr at du har 14 dager fra mottak til å varsle oss om at du ønsker å kansellere kjøpet. Kontakt oss ved å skrive til vår email info@pandoraliving.dk

Du kan ikke kansellere kjøpet ved å nekte å motta varen uten å varsle oss samtidig.


Retur

Når du har informert oss om at du ønsker å kansellere kjøpet, har du 14 dager på deg til å sende varen tilbake til oss. Du må betale for at pakken returneres selv, og du er ansvarlig dersom det oppstår skader under transport. Enkelte varer kan ikke returneres med vanlig post. Dette gjelder svært store varer.

Elementet sendes til:

Pandora Living
Frederikshåbvej 53,
7183 Randbøl
Danmark

Det er også mulig å levere returvaren til vår adresse i Randbøl.


Ingen angrerett

Levering av varer produsert etter dine spesifikasjoner eller solgt til bedriftskunder kan ikke returneres.


Tilstanden til varen når du sender den tilbake

Hvis varen har mistet verdi og dette skyldes at du har brukt den på en annen måte enn det som var nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og virkemåte, kan du kun få tilbake en del av kjøpesummen . Beløpet du kan få tilbake avhenger av varens kommersielle verdi, og i noen tilfeller kan det bety at du kun kan få tilbake fraktkostnadene.

Vi anbefaler at du lagrer originalemballasjen og sender varen tilbake i den. Hvis originalemballasjen mangler, kan dette føre til at varens verdi reduseres. Dersom du ikke har mulighet til å sende varen tilbake i originalemballasjen, må varen være forsvarlig pakket slik at varen ikke blir skadet før den er mottatt av oss. Hvis varen er skadet ved mottak av oss, på grunn av feil returemballasje, trekker vi 20-50 % fra varens verdi, avhengig av hvor stor skade varen har.


Refusjon av kjøpsbeløpet

Hvis du angrer på kjøpet, vil du få pengene tilbake. Hvis varen er forringet, trekker vi beløpet du har ansvar for.

Vi refunderer alle betalinger mottatt fra deg, inkludert leveringskostnader (dette gjelder dog ikke ekstra leveringskostnader i tilfeller hvor du har valgt en annen leveringsform enn den billigste formen for standardlevering som vi tilbyr), nei senere enn 14 dager fra den dagen , hvor vi har mottatt din melding om at du ønsker å si opp avtalen.

Vi returnerer pengene med samme betalingsmiddel som du brukte ved kjøpet.

Vi kan holde tilbake betalingen til vi har mottatt varen, med mindre du sender oss dokumentasjon på at du har returnert den.


Klage

Kjøpet ditt er omfattet av kjøpsloven, inkludert mangelreglene. Dette betyr at du enten kan få en defekt vare reparert, byttet eller prisavslag, avhengig av den konkrete situasjonen og innen 24 mnd. Hvis mangelen er betydelig og verken reparasjon, utskifting eller prisavslag kan avhjelpe problemet , blir pengene gitt tilbake mot retur av produktet. Det er selvsagt et krav at reklamasjonen er berettiget og at mangelen ikke er oppstått som følge av feil bruk av produktet eller annen skadevoldende adferd.

Husk at varen alltid skal sendes i forsvarlig emballasje. Du er selv ansvarlig for pakken/varene til vi mottar dem. Ta eventuelt bilde av varen og emballasjen før returforsendelsen.

Elementet sendes til:

Pandora Living
Frederikshåbvej 53,
7183 Randbøl
Danmark

Vi mottar kun pakker som sendes direkte til adressen. Når du returnerer varen, vennligst ta med en detaljert beskrivelse av problemet.

Det er også mulig å levere returvaren til vår adresse i Randbøl.


Transportskade

Hvis du uventet mottar en pakke som er skadet under transport eller du oppdager skade på produktet, vennligst gi beskjed returner den til oss innen 24 timer fra mottak av pakken ved å sende oss en email på info@pandoraliving med tittelklage og ordrenummer.

Husk å informere oss om følgende:

  • Hvilke deler er skadet
  • Beskrivelse av skaden
  • Bilde av utsiden av emballasjen
  • Bilde av innpakningen inni
  • Bilde av selve skaden

Hvis du mottar en pakke med synlig skade, oppfordrer vi deg til å nekte mottak eller godta den med reservasjoner. Hvis mottak nektes, vil pakken bli returnert til oss, hvoretter vi vil sende en sak til transportøren.


Angrerett

På alle bestilte varer er det ingen angrerett da produktene er produsert og spesiallaget akkurat for deg

MERK: Du kan heller ikke utøve angreretten ved å nekte å motta varen eller ved å unnlate å hente den hos transportøren.

For lagervarer tilbyr vi 14 dagers angrerett. Kunden betaler for returfrakt.