Bestillinger lagt inn etter 17/11 vil ikke bli levert før på nyåret🚚

Handelsbetingelser

Her finner du betingelser og svar på de vanligste spørsmålene når du handler på pandoraliving.no. Finner du ikke svaret her, kan du alltid kontakte oss. Kontaktinformasjon vises nedenfor.

Når du handler hos oss godtar du vilkårene nedenfor.


Generelle Oplysninger

Pandora Living ApS
Frederikshåbvej 53
7183 Randbøl
Danmark

CVR. nr. 29689490

Mail:info@pandoraliving.dk
Telefon: 42155048
Hjemmeside: www.pandoraliving.no

Etablerings år: 2007



Betaling

Hos Pandora Living aksepterer vi betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Mastercard Debet, Google Pay og Apple pay

Møblene er produsert og designet spesielt for DEG og kan derfor ikke angres/returneres.



Levering

Forventet produksjonstid er 3-4 uker. Vær oppmerksom på at leveringstid ikke er inkludert og regn med 1-2 uker til. Ved forsinkelse vil du bli informert så raskt som mulig via e-post. Alle varer er markeret med leveringstid. Ved levering til Norge bruger vi Bring

I visse tilfeller kan det forekomme lengre leveringstid, f.eks. på ferie og helligdager.

Fraktprisen er et fast gebyr, som bestemmes basert på ditt postnummer og vektmengde. Så snart du oppgir postnummeret ditt i kassen, vil du bli informert om fraktprisen og fraktalternativene for deg.

Skriver du i din bestilling at varene skal leveres, går ansvaret for varene over på deg i det øyeblikk transportøren har levert varene til leveringsadressen.

Følgende salgs- og leveringsforhold er gjeldende for kjøp av varer på levering til Norge. Merk at Pandora Living kun leverer på fastlandet eller brofaste øyer. Der leveres heller ikke til Jan Mayen, Longyearbyen, Ny-Ålesund, Hopen, Sveagruva, Bjørnøya, Barentsburg og Svalbard.

I tilfeller der du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, er det nødvendig med omlevering. Du vil motta en faktura for denne omleveringen.

Ved Modtagelse

Vennligst sjekk tilstanden til pakken ved mottak, dersom det er et hull i plasten som har bidratt til at produktet er skittent eller skadet, vil vi gjerne høre fra deg så snart som mulig slik at vi kan finne en løsning.

Ved alvorlig skade har du mulighet til å nekte mottak. Når du returnerer varen, vennligst beskriv feilen så detaljert du kan. Vi mottar ikke pakker sendt pr etterkrav, henting i pakkebutikk eller lignende. Husk at varen alltid skal sendes tilbake i forsvarlig emballasje.



Angrerett og returrett

Det er ingen angrerett på alle bestilte varer da produktene er spesiallaget akkurat for deg og etter dine ønsker. MERK: Du kan heller ikke utøve angreretten ved å bare nekte å motta varen eller ved å unnlate å hente den hos transportøren.

For lagervarer tilbyr vi 14 dagers angrerett. Returfrakt betales av kunden selv.

Ved retur av lagervarer må du sende din bestilling tilbake til oss i Danmark uten unødig opphold, og senest 14 dager etter at du har gitt oss beskjed om at du ønsker å heve kjøpet. Vi vil svare på din henvendelse med videre fremdrift i returen, samt returadressen. Du må selv bære de direkte kostnadene i forbindelse med retur av varene. Du bærer risikoen for varene fra tidspunktet for levering av varene. Manglende originalemballasje kan utgjøre verdireduksjon, så for å være sikker på å få tilbake alle pengene anbefales det at varen returneres i originalemballasje.



Reklamation

Kjøpslovens mangelregler gjelder for kjøp av varer.

Når du handler på www.pandoraliving.no har du selvfølgelig 24 måneders klagerett. Dette betyr at du i utgangspunktet kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller redusert prisen, avhengig av den konkrete situasjonen.

Det er selvsagt et krav at reklamasjonen er berettiget og at mangelen ikke er oppstått som følge av feil bruk av produktet eller annen skadefremkallende oppførsel samt normal slitasje.

Du må annonsere innen "rimelig tid" etter at du har oppdaget mangelen på varen. Hvis du klager innen to måneder etter oppdagelsen av mangelen, vil reklamasjonen alltid være rettidig.

Send følgende informasjon til

info@pandoraliving.dk

  • Beskrivelse av skaden
  • Bilde av selve skaden

Retur ved reklamasjon MÅ alltid skje etter forhåndsavtale

Du må sende klagen tilbake til oss uten ugrunnet opphold og senest 14 dager etter at klagen er bekreftet.

Ved retur er du ansvarlig for at varen er forsvarlig pakket inn. Du bærer risikoen for varene fra leveringstidspunktet av varene til varene mottas tilbake av oss.


Tilbakebetaling av kjøpesummen

Hvis det avtales retur i forbindelse med en klage, vil vi foreta en slik refusjon med samme betalingsmåte som du brukte for den opprinnelige transaksjonen, med mindre du uttrykkelig har avtalt noe annet.

Vi holder tilbake refusjonen til vi har mottatt varen tilbake, med mindre du har fremlagt bevis på at du har returnert den innen den tid.

Varen sendes til: Pandora Living, Frederikshåbvej 53, 7183 Randbøl

Merk! Vi mottar ikke pakker sendt pr etterkrav, for pakkebutikker eller lignende.



Personopplysningspolicy

For at du skal kunne inngå avtale med oss ​​trenger vi følgende informasjon:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi registrerer dine personopplysninger med sikte på å kunne levere varene til deg.

Personopplysningene registreres hos Pandora Living og lagres i fem år, hvoretter opplysningene slettes. Når personopplysninger samles inn via nettsiden vår, sikrer vi at det alltid skjer ved å gi ditt uttrykkelige samtykke, slik at du er informert om nøyaktig hvilken informasjon som samles inn og hvorfor.

Direktøren og behandlingsansvarlig har tilgang til opplysningene som er registrert om deg. Behandlingsansvarlig på www.pandoraliving.no er Hanne Duus.

Vi lagrer ikke kundeinformasjon kryptert. Vi overfører ikke kundeinformasjon kryptert.

Informasjon som sendes til www.Pandoraliving.no videreformidles eller selges på ingen måte til tredjepart, og vi registrerer ingen personsensitiv informasjon. Som registrert hos Pandora Living har du alltid rett til å protestere mot registreringen. Du har også rett til innsyn i hvilke opplysninger som er registrert om deg. Disse rettighetene har du etter personopplysningsloven og henvendelser i forbindelse med dette rettes til Pandora Living via e-post info@pandoraliving.dk



Kansellering av ordre

Dersom du ønsker å kansellere bestillingen din, må dette gjøres innen 24 timer etter bestillingen.



Tilgang til klager

Hvis du vil klage på kjøpet ditt, må du kontakte info@pandoraliving.dk